Letos so menda povsod hude težave z dobavami, tako da če rabiš za to sezono, je po mojem boljš najprej pogledat, kaj je sploh na voljo v tvoji velikosti, kot pa se vnaprej zapičit v en model.
Tale Jareen po specifikacijah zgleda super za to ceno. Edino vilica je aluminij, ne karbon. Pa zadaj je quick release, ne through axle, kar po mojem na uporabo nič ne vpliva, le če bi kdaj hotel zamenjati obročnike, boš moral verjetno kupiti vsakega posebej.
Diverge E5 ima sicer karbonske vilice, ampak ostalo je bogo. Cestne gonilke (pretežke prestave za šodrovca, čeprav to je malo stvar okusa), samo osem prestav in bremze na zajle.
Nuroad pro ima tudi bremze na zajle, ampak je vsaj temu primerno poceni. Ostalo je v redu in celo če bi nekoč zamenjal ročke + bremze na hidravliko (ostalo ostane, ker je 10-redni GRX), je cenovno še vedno OK. Nuroad EX ima samo en verižnik, stvar preferenc ali ti je to prednost ali slabost. Oba imata neumno narejeno vpetje sedežne opore v okvir. Če si boš sedež na začetku nastavil in potem pustil pri miru, je vseeno, če npr snemaš sedež, ko daješ kolo v avto, je pa velik minus.
Sam imam nuroad WS (kao ženski, ampak razen barve je isti kot pro), ker sem edino to našel od ustreznih cenejših koles v majhni velikosti. Manjše številke nuroadov imajo malo nenavadno geometrijo - bolj strma sedežna cev, pa bolj položna krmilna cev kot pri večini ostalih koles. Zaradi tega mi je malce žal, da nisem vzel 53 namesto 50 - sem bil glih vmes po velikosti.